PERAN KUALITAS LAYANAN DALAM MEMBANGUN KEPUASAN DAN KOMUNIKASI DARI MULUT KE MULUT PASIEN RAWAT JALAN RSD. DR. SOEBANDI JEMBER

The purpose of this research is to analyze the effect of service quality on satisfaction and word-of-mouth communication, and the effect of satisfaction on word-of-mouth communication on the outpatients of the Regional Hospital of dr. Soebandi Jember. This is a quantitative research with an explanat...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: Optimasi, Dini (Egilea), Irawan, Bambang (Egilea), Suroso, Imam (Egilea)
Formatua: EJournal Article
Argitaratua: Jurusan Manajemen Fakultas Ekonomi dan Bisnis, 2018-06-30.
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:Get Fulltext
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!

Internet

Get Fulltext

3rd Floor Main Library

Aleari buruzko argibideak 3rd Floor Main Library
Sailkapena: A1234.567
Alea 1 Eskuragarri