ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN, KEPUASAN PELANGGAN, DAN NILAI PELANGGAN DALAM MENINGKATKAN LOYALITAS PELANGGAN ASRI MOTOR (Studi Pada Pelanggan Asri Motor Semarang)

The aims of this research are to determine the effects of service quality, customer satisfaction, and customer value toward the customer loyalty of Asri Motor Semarang. The Variable in this study consists of four variable, where in the first stage the variable customer satisfaction and customer valu...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: SAFITRI, Saptianipo Aprilia (Egilea), SUGIONO, Sugiono (Egilea)
Formatua: Academic Paper
Argitaratua: 2014-11-14.
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:http://eprints.undip.ac.id/45239/
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!

Internet

http://eprints.undip.ac.id/45239/

3rd Floor Main Library

Aleari buruzko argibideak 3rd Floor Main Library
Sailkapena: A1234.567
Alea 1 Eskuragarri