PENGARUH ADAPTABILITAS PEMASARAN TERHADAP KINERJA DENGAN STRATEGI POSITIONING SEBAGAI VARIABEL INTERVENING ( Studi Empiris pada BMT di Kota dan Kabupaten Semarang)

This study takes an object at BMT (Baitul Maal wat Tamwil) in Semarang. The reason for choosing the object of research because of the problems of research, namely the phenomenon in BMT in Semarang (business gap) is an increase in revenue of BMT is not offset by increased income. Of these problems, t...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autors principals: SUKOCO, HERU (Autor), DJASTUTI, Indi (Autor), SUGIONO, Sugiono (Autor)
Format: Academic Paper
Publicat: 2015.
Matèries:
Accés en línia:http://eprints.undip.ac.id/48352/
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

http://eprints.undip.ac.id/48352/

3rd Floor Main Library

Detall dels fons de 3rd Floor Main Library
Signatura: A1234.567
Còpia 1 Disponible