PENGARUH CITRA MEREK, PERSEPSI HARGA, DAN ATRIBUT PRODUK TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN MOBIL TOYOTA AVANZA DENGAN MINAT BELI SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada PT Nasmoco Majapahit Semarang)

This research is motivated by the increasing of competition level in the automotive industry, especially in the Low MPV segment. PT Nasmoco Majapahit Semarang is one of Toyota dealer groups who sell Toyota products in Semarang. One of PT Nasmoco Majapahit Semarang's flagship products named Toyo...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autors principals: NUGRAHENI, Dyana Putri (Autor), DWIYANTO , Bambang Munas (Autor)
Format: Academic Paper
Publicat: 2015-10-15.
Matèries:
Accés en línia:http://eprints.undip.ac.id/48706/
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

http://eprints.undip.ac.id/48706/

3rd Floor Main Library

Detall dels fons de 3rd Floor Main Library
Signatura: A1234.567
Còpia 1 Disponible