PENGARUH CITRA MEREK, PERSEPSI HARGA, DAN ATRIBUT PRODUK TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN MOBIL TOYOTA AVANZA DENGAN MINAT BELI SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada PT Nasmoco Majapahit Semarang)

This research is motivated by the increasing of competition level in the automotive industry, especially in the Low MPV segment. PT Nasmoco Majapahit Semarang is one of Toyota dealer groups who sell Toyota products in Semarang. One of PT Nasmoco Majapahit Semarang's flagship products named Toyo...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: NUGRAHENI, Dyana Putri (Egilea), DWIYANTO , Bambang Munas (Egilea)
Formatua: Academic Paper
Argitaratua: 2015-10-15.
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:http://eprints.undip.ac.id/48706/
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!

Internet

http://eprints.undip.ac.id/48706/

3rd Floor Main Library

Aleari buruzko argibideak 3rd Floor Main Library
Sailkapena: A1234.567
Alea 1 Eskuragarri