PENGARUH CITRA MEREK, PERSEPSI HARGA, DAN ATRIBUT PRODUK TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN MOBIL TOYOTA AVANZA DENGAN MINAT BELI SEBAGAI VARIABEL INTERVENING (Studi pada PT Nasmoco Majapahit Semarang)
This research is motivated by the increasing of competition level in the automotive industry, especially in the Low MPV segment. PT Nasmoco Majapahit Semarang is one of Toyota dealer groups who sell Toyota products in Semarang. One of PT Nasmoco Majapahit Semarang's flagship products named Toyo...
Gorde:
Egile Nagusiak: | , |
---|---|
Formatua: | Academic Paper |
Argitaratua: |
2015-10-15.
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | http://eprints.undip.ac.id/48706/ |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Internet
http://eprints.undip.ac.id/48706/3rd Floor Main Library
Sailkapena: |
A1234.567 |
---|---|
Alea 1 | Eskuragarri |