APA način citiranja (7. izdanje)

MUHAMAD, H. F. N., & WIDIYANTO, I. (2015). ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN INTI DAN KUALITAS PELAYANAN PERIPHERAL TERHADAP MINAT WORD OF MOUTH DENGAN KEPUASAN SEBAGAI VARIABEL INTERVENING Studi Kasus Pada Jama'ah PT Farfaza Astatama Jakarta.

Čikaški stil citiranja (17. izdanje)

MUHAMAD, Hilman Faza Nur, i Ibnu WIDIYANTO. ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN INTI DAN KUALITAS PELAYANAN PERIPHERAL TERHADAP MINAT WORD OF MOUTH DENGAN KEPUASAN SEBAGAI VARIABEL INTERVENING Studi Kasus Pada Jama'ah PT Farfaza Astatama Jakarta. 2015.

MLA način citiranja (8. izdanje)

MUHAMAD, Hilman Faza Nur, i Ibnu WIDIYANTO. ANALISIS PENGARUH KUALITAS PELAYANAN INTI DAN KUALITAS PELAYANAN PERIPHERAL TERHADAP MINAT WORD OF MOUTH DENGAN KEPUASAN SEBAGAI VARIABEL INTERVENING Studi Kasus Pada Jama'ah PT Farfaza Astatama Jakarta. 2015.

Upozorenje: Ovi citati možda nisu uvijek 100% točni.