DAFIQ, M. A. A., & WIDIYANTO, I. (2015). ANALISIS PENGARUH BRAND IMAGE DAN KUALITAS PRODUK TERHADAP BRAND PREFERENCE DAN MINAT LOYALITAS KONSUMEN PENGHARUM "GLADE" DI KABUPATEN KUDUS.
Citace podle Chicago (17th ed.)DAFIQ, Muhammad Arief Athfal, a Ibnu WIDIYANTO. ANALISIS PENGARUH BRAND IMAGE DAN KUALITAS PRODUK TERHADAP BRAND PREFERENCE DAN MINAT LOYALITAS KONSUMEN PENGHARUM "GLADE" DI KABUPATEN KUDUS. 2015.
Citace podle MLA (8th ed.)DAFIQ, Muhammad Arief Athfal, a Ibnu WIDIYANTO. ANALISIS PENGARUH BRAND IMAGE DAN KUALITAS PRODUK TERHADAP BRAND PREFERENCE DAN MINAT LOYALITAS KONSUMEN PENGHARUM "GLADE" DI KABUPATEN KUDUS. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..