¬¬¬¬¬¬¬STUDI MENGENAI PENGARUH TEKANAN WAKTU UNTUK MEMBELI, DERAJAT DIFERENSIASI PRODUK DAN CUSTOMER VALUE TERHADAP MINAT BERTRANSAKSI ULANG MENGGUNAKAN UANG ELEKTRONIK (Studi pada Pengguna Uang Elektronik e-Money di Kota Semarang)
The pupose of this research is to build a customer value through time pressure to buy and the degree of product differentiation in improving interest in the use of electronic money transaction (Studies on users electronic money e-Money in Semarang). Samples were the users electronic money in Semaran...
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoirí: | , , |
---|---|
Formáid: | Academic Paper |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2016.
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | http://eprints.undip.ac.id/51194/ |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Ar líne
http://eprints.undip.ac.id/51194/3rd Floor Main Library
Gairmuimhir: |
A1234.567 |
---|---|
Cóip 1 | Ar fáil |