Pengaruh Customer Meal Experience Model (Cmem) Terhadap Kepuasan Konsumen di Restoran X.o Suki Lippo Plaza Jember

Restoran X.O Suki Lippo Plaza Jember merupakan restoran chinese yang menyajikan empat macam konsep menu chinese food. Pelayanan konsumen sangat penting dalam sebuah restoran, dimana restoran dituntut untuk mampu memberikan pengalaman makan yang baik. Kualitas pelayanan dalam sebuah restoran harus se...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: SAFITRI, Afif Kurnia (Autor)
Format: Academic Paper
Publicat: Fakultas Ekonomi, 2022-06-28T01:15:22Z.
Matèries:
Accés en línia:Get Fulltext
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

Get Fulltext

3rd Floor Main Library

Detall dels fons de 3rd Floor Main Library
Signatura: A1234.567
Còpia 1 Disponible