IMPLEMENTASI BAURAN PROMOSI PADA UD. JAYA MOTOR JEMBER

Penelitian ini bertujuan untuk mendeskripsikan strategi bauran promosi apa yang digunakan oleh perusahaan yang menyebabkan tidak tercapainya target penjualan dan untuk mengetahui kebijaksanaan yang diterapkan oleh perusahaan dalam memasarkan produk sepeda motor bekas. Ada beberapa hal yang menyebabk...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Suryaningtyas, Nadia Dewi (Egilea)
Beste egile batzuk: Wahyudi, Edy (Laguntzailea), Julianto, Didik Eko (Laguntzailea)
Formatua: Academic Paper
Argitaratua: 2016-08-25T08:31:08Z.
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:Get Fulltext
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!

Internet

Get Fulltext

3rd Floor Main Library

Aleari buruzko argibideak 3rd Floor Main Library
Sailkapena: A1234.567
Alea 1 Eskuragarri