Pengaruh Customer Relationship Marketing Terhadap Customer Loyalty Melalui Customer Value Pada Bank Jatim Di Jember
e-Journal Ekonomi Bisnis dan Akuntansi, 2017, Volume IV (2) : 178 - 181
Gorde:
Egile Nagusiak: | Riadi, Rizal Syahrial (Egilea), Yulisetiarini, Diah (Egilea), Wulandari, Gusti Ayu (Egilea) |
---|---|
Formatua: | Academic Paper |
Argitaratua: |
2017-11-24T01:50:14Z.
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | Get Fulltext |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Pengaruh Customer Relationship Marketing Terhadap Customer Loyalty Melalui Customer Value Pada Bank Jatim Di Jember
nork: Yulisetiarini, Diah, et al.
Argitaratua: (2017) -
PENGARUH CUSTOMER RELATIONSHIP MARKETING TERHADAP CUSTOMER LOYALTY MELALUI CUSTOMER VALUE PADA BANK JATIM DI JEMBER
nork: RIADI, Rizal Syahrial
Argitaratua: (2016) -
The Influence of Relationship Marketing and Self Service Technology on The Satisfaction, Loyalty, and Retention of Bank Jatim Customer
nork: WIDYANAYATI, Widyanayati, et al.
Argitaratua: (2021) -
Analysis of Customer Loyalty through Total Quality Service, Customer Relationship Management, and Customer Satisfaction
nork: Binsar Kristian P., Feliks Anggia, et al.
Argitaratua: (2014) -
PENGARUH EXPERIENTIAL VALUE TERHADAP CUSTOMER SATISFACTION SERTA DAMPAKNYA PADA CUSTOMER LOYALTY
nork: Octaviani, Rizky Ayu
Argitaratua: (2016)