MODÉL QUANTUM WRITING PIKEUN NGARONJATKEUN KAMAMPUH NULIS GUGURITAN:(Studi Kuasi Ékspérimén ka Siswa Kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung Taun Ajaran 2015/2016)

Kasang tukang ieu panalungtikan nyaéta kurangna kamampuh nulis guguritan siswa kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung taun ajaran 2015/2016. Tujuan ieu panalungtikan nyaéta pikeun medar kamampuh nulis guguritan siswa kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung taun ajaran 2015/2016 antara saméméh jeung sabad...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kusmiati, Tanti (Author)
Format: Academic Paper
Published: 2016-03-16.
Subjects:
Online Access:http://repository.upi.edu/23224/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Kasang tukang ieu panalungtikan nyaéta kurangna kamampuh nulis guguritan siswa kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung taun ajaran 2015/2016. Tujuan ieu panalungtikan nyaéta pikeun medar kamampuh nulis guguritan siswa kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung taun ajaran 2015/2016 antara saméméh jeung sabada ngagunakeun modél Quantum Writing jeung signifikansi kamampuh nulis guguritan siswa kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung taun ajaran 2015/2016 antara saméméh jeung sabada ngagunakeun modél Quantum Writing. Métode anu digunakeun dina ieu panalungtikan nyaéta kuasi ékspérimén. Téhnikna nyaéta tés. Pikeun mikanyaho kamampuh nulis guguritan siswa dilaksanakeun analisis data ku cara analisis statistik sacara uji normalitas kalayan ngagunakeun uji chi-kuadrat, uji homogénitas kalayan ngagunakeun uji F, jeung uji hipotésis kalayan ngagunakeun uji t. Dumasar hasil panalungtikan, data anu dicangking ngagambarkeun ngaronjatna kamampuh nulis guguritan siswa antara pretest jeung posttest. Tina data pretest, can aya siswa anu meunang nilai ≥75, sedengkeun tina data posttest, jumlah siswa anu meunang nilai ≥75 dina nulis guguritan jadi 26 siswa atawa 84%. Dumasar hasil analisis uji t, nuduhkeun yén titung (23.54) > ttabél (2.46), hartina hipotésis alternatif (Ha) ditarima, sedengkeun hipotésis nol (H0) ditolak. Dumasar hasil panalungtikan, bisa dicindekkeun yén modél Quantum Writing bisa ngaronjatkeun kamampuh nulis guguritan siswa kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung taun ajaran 2015/2016. Kecap Galeuh: Quantum Writing, Guguritan. Latar belakang penelitian ini adalah kurangnya kemampuan menulis guguritan siswa kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung tahun ajaran 2015/2016. Tujuan penelitian ini adalah untuk mendeskripsikan kemampuan menulis guguritan siswa kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung antara sebelum dan sesudah menggunakan model Quantum Writing dan signifikansi kemampuan menulis guguritan siswa kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung tahun ajaran 2015/2016 antara sebelum dan sesudah menggunakan model Quantum Writing. Metode yang digunakan dalam penelitian ini adalah kuasi eksperimen. Tekniknya adalah tes. Untuk mengetahui kemampuan siswa dalam menulis guguritan digunakan analisis data dengan cara analisis statistik, yaitu uji normalitas data menggunakan chi-kuadrat, uji homogenitas data menggunakan uji F, dan uji hipotesis menggunakan uji t. Berdasarkan hasil penelitian, diperoleh data yang menggambarkan peningkatan kemampuan menulis guguritan siswa antara pretest dan posttest. Dalam data pretest, belum ada siswa yang mencapai nilai ≥ 75, sedangkan dalam data posttest, jumlah siswa yang mencapai nilai ≥ 75 dalam menulis guguritan meningkat menjadi 26 siswa atau sebesar 84%. Berdasarkan hasil analisis uji t, terbukti bahwa thitung (23.54) > ttabel (2.46), artinya hipotesis alternatif (Ha) diterima, sedangkan hipotesis nol (H0) ditolak. Berdasarkan hasil penelitian, dapat disimpulkan bahwa model Quantum Writing bisa meningkatkan kemampuan menulis guguritan siswa kelas VIII-5 SMP Negeri 43 Bandung tahun ajaran 2015/2016. Kata Kunci: Quantum Writing, Guguritan.
Item Description:http://repository.upi.edu/23224/1/S_BD_1202958_Title.pdf
http://repository.upi.edu/23224/2/S_BD_1202958_Abstract.pdf
http://repository.upi.edu/23224/3/S_BD_1202958_Table_of_content.pdf
http://repository.upi.edu/23224/4/S_BD_1202958_Chapter1.pdf
http://repository.upi.edu/23224/5/S_BD_1202958_Chapter2.pdf
http://repository.upi.edu/23224/6/S_BD_1202958_Chapter3.pdf
http://repository.upi.edu/23224/7/S_BD_1202958_Chapter4.pdf
http://repository.upi.edu/23224/8/S_BD_1202958_Chapter5.pdf
http://repository.upi.edu/23224/9/S_BD_1202958_Bibliography.pdf
http://repository.upi.edu/23224/10/S_BD_1202958_Appendix.pdf