MODÉL PANGAJARAN THINK-TALK-WRITE (TTW)PIKEUN NGARONJATKEUN KAMAMPUH NULIS WAWANGSALAN

Ieu panalungtikan didadasaran ku kurangna kamampuh siswa dina nulis wawangsalan. Siswa kurang parigel dina néangan ide jeung kecap-kecap anu variatif, sarta can bisa nangtukeun guru wilangan. Anapon udagan dina ieu panalungtikan nyaéta pikeun ngadéskripsikeun (1) kamampuh nulis wawangsalan siswa...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Maulida, Astri Mustika (Author)
Format: Academic Paper
Published: 2016-02-25.
Subjects:
Online Access:http://repository.upi.edu/23675/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Ieu panalungtikan didadasaran ku kurangna kamampuh siswa dina nulis wawangsalan. Siswa kurang parigel dina néangan ide jeung kecap-kecap anu variatif, sarta can bisa nangtukeun guru wilangan. Anapon udagan dina ieu panalungtikan nyaéta pikeun ngadéskripsikeun (1) kamampuh nulis wawangsalan siswa kelas VIII-D SMP Negeri 26 Bandung saméméh diajar ngagunakeun modél pangajaran Think-Talk-Write (TTW); (2) kamampuh nulis wawangsalan siswa kelas VIII-D SMP Negeri 26 Bandung sanggeus diajar ngagunakeun modél pangajaran Think-Talk-Write (TTW); jeung (3) bédana anu signifikan kamampuh nulis wawangsalan ngagunakeun modél pangajaran Think-Talk-Write (TTW). Métode anu digunakeun dina ieu panalungtika nyaéta métode kuasi ékspérimén, kalayan ngagunakeun desain pretest jeung posttest. Sumber data dina ieu panalungtikan nyaéta 36 siswa kelas VIII-D SMPN 26 Bandung Taun Ajaran 2015/2016. Téhnik anu digunakeun nyaéta téhnik tés, sedengkeun instruménna mangrupa tés nulis wawangsalan. Hasil tina ieu panalungtikan nyaéta (1) kamampuh nulis wawangsalan saméméh ngagunakeun modél Think-Talk-Write (TTW) rata-rata peunteun anu dicangking nyaéta 56; (2) kamampuh nulis wawangsalan sanggeus ngagunakeun modél Think-Talk-Write (TTW) rata-rata peunteun anu dicangking nyaéta 80; jeung (3) aya béda anu signifikan antara kamampuh nulis wawangsalan siswa kelas VIII-D SMPN 26 Bandung saméméh jeung sanggeus ngagunakeun modél Think-Talk-Write (TTW) dumasar kana hasil uji hipotésis nyaéta titung > ttabél nyaéta 15,04 > 2,46. Hartina dina hipotésis alternatif (Ha) ditarima jeung hipotésis nol (Ho) ditolak. Ieu hal ngabuktikeun yén modél pangajaran Think-Talk-Write (TTW) éféktif pikeun nulis wawangsalan siswa kelas VIII-D SMPN 26 Bandung taun ajaran 2015/2016. ; Penelitian ini dilatarbelakangi oleh masih kurangnya kemampuan siswa dalam menulis wawangsalan. Siswa belum mampu mencari kata yang variatif, dan belum bisa menentukan guru wilangan. Adapun tujuan dari penelitian ini adalah untuk mendeskripsikan (1) kemampuan menulis wawangsalan siswa kelas VIII-D SMP Negeri 26 Bandung sebelum menggunakan model pembelajaran Think-Talk-Write (TTW); (2) kemampuan menulis wawangsalan siswa kelas VIII-D SMP Negeri 26 Bandung sesudah menggunakan model pembelajaran Think-Talk-Write (TTW); dan (3) perbedaan signifikan kemampuan menulis wawangsalan menggunakan model pembelajaran Think-Talk-Write (TTW). Metode yang digunakan dalam penelitian ini adalah metode kuasi eksperimen, dengan menggunakan desain pretest dan posttest. Sumber data dalam penelitian ini adalah 36 siswa kelas VIII-D SMPN 26 Bandung Tahun Ajaran 2015/2016. Teknik yang digunakan dalam yaitu teknik tes, sedangkan instrumennya berupa tes menulis wawangsalan. Hasil penelitian ini adalah (1) kemampuan menulis wawangsalan sebelum menggunakan model pembelajaran Think-Talk-Write (TTW) rata-rata memperoleh nilai 56; (2) kemampuan menulis wawangsalan sesudah menggunakan model pembelajaran Think-Talk-Write (TTW) rata-rata memperoleh nilai 80; dan (3) ada perbedaan yang signifikan antara kemampuan menulis wawangsalan siswa kelas VIII-D SMPN 26 Bandung sebelum dan sesudah menggunakan model Think-Talk-Write (TTW) berdasarkan hasil uji hipotesis thitung > ttabél yaitu 15,04 > 2,46. Yang berarti bahwa hipotesis alternatif (Ha) diterima dan hipotésis nol (Ho) ditolak. Hal ini menunjukan bahwa modél pembelajaran Think-Talk-Write (TTW) éféktif bisa meningkatkan kemampuan menulis wawangsalan siswa kelas VIII-D SMPN 26 Bandung Tahun Ajaran 2015/2016.
Item Description:http://repository.upi.edu/23675/1/S_BD_1206271_Title.pdf
http://repository.upi.edu/23675/2/S_BD_1206271_Abstract.pdf
http://repository.upi.edu/23675/3/S_BD_1206271_Table_of_content.pdf
http://repository.upi.edu/23675/4/S_BD_1206271_Chapter1.pdf
http://repository.upi.edu/23675/5/S_BD_1206271_Chapter2.pdf
http://repository.upi.edu/23675/6/S_BD_1206271_Chapter3.pdf
http://repository.upi.edu/23675/7/S_BD_1206271_Chapter4.pdf
http://repository.upi.edu/23675/8/S_BD_1206271_Chapter5.pdf
http://repository.upi.edu/23675/9/S_BD_1206271_Bibliography.pdf
http://repository.upi.edu/23675/10/S_BD_1206271_Appendix1.pdf
http://repository.upi.edu/23675/11/S_BD_1206271_Appendix2.pdf