ADEGAN KALIMAH BASA SUNDA DINA ARTIKEL SISWA KELAS XII IPS 2 SMAN 12 BANDUNG TAUN AJAR 2018/2019

Kasang tukang ieu panalungtikan nyaéta kurangna pamahaman siswa kana kalimah-kalimah basa Sunda, anu dianggap hésé dina milih éjahan, kandaga kecap, jeung adegan kalimahna. Ieu panalungtikan miboga tujuan pikeun ngadéskripsikeun wangun jeung adegan kalimah dina artikel karangan siswa di SMA kel...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Maolidda Auliya, - (Author)
Format: Academic Paper
Published: 2019-09-09.
Subjects:
Online Access:http://repository.upi.edu/466/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 04092 am a22003013u 4500
001 repoupi_40606
042 |a dc 
100 1 0 |a Maolidda Auliya, -  |e author 
245 0 0 |a ADEGAN KALIMAH BASA SUNDA DINA ARTIKEL SISWA KELAS XII IPS 2 SMAN 12 BANDUNG TAUN AJAR 2018/2019 
260 |c 2019-09-09. 
500 |a http://repository.upi.edu/40606/1/1.%20S_BD_1500150_Title.pdf 
500 |a http://repository.upi.edu/40606/2/2.%20S_BD_1500150_Chapter1.pdf 
500 |a http://repository.upi.edu/40606/3/3.%20S_BD_1500150_Chapter2.pdf 
500 |a http://repository.upi.edu/40606/4/4.%20S_BD_1500150_Chapter3.pdf 
500 |a http://repository.upi.edu/40606/5/5.%20S_BD_1500150_Chapter4.pdf 
500 |a http://repository.upi.edu/40606/6/6.%20S_BD_1500150_Chapter5.pdf 
500 |a http://repository.upi.edu/40606/7/7.%20S_BD_1500150_Appendix.pdf 
500 |a http://repository.upi.edu/40606/8/8.%20JDS_Basa_Sunda.rtf 
500 |a http://repository.upi.edu/40606/9/9.%20JDS_Basa_Indo.rtf 
520 |a Kasang tukang ieu panalungtikan nyaéta kurangna pamahaman siswa kana kalimah-kalimah basa Sunda, anu dianggap hésé dina milih éjahan, kandaga kecap, jeung adegan kalimahna. Ieu panalungtikan miboga tujuan pikeun ngadéskripsikeun wangun jeung adegan kalimah dina artikel karangan siswa di SMA kelas XII. Métode anu digunakeun dina ieu panalungtikan nyaéta déskriptif kalawan pamarekan kualitatif, ari téhnik anu dipaké dina ngumpulkeun data nyaéta téhnik tés jeung téhnik studi pustaka. Sumber data dina panalungtikan mangrupa artikel siswa kelas XII IPS 2 SMAN 12 Bandung. Hasil tina ieu panalungtikan kabagi jadi dua, kahiji, ayana déskripsi atawa gambaran umum ngeunaan wangun kalimah basa Sunda nu ngawengku kalimah salancar jeung kalimah rangkepan. Kadua, adegan kalimah basa Sunda nu kapanggih dina artikel siswa nu ngawengku kana fungsi jeung kategori. Ieu panalungtikan bisa dijadikeun bahan pangajaran guru pikeun ngawanohkeun tata basa Sunda kiwari, anu hususna ka siswa di SMAN 12 Bandung kelas XII IPS 2.;--Latar belakang penelitian ini yaitu kurangnya pemahaman siswa terhadap kalimat-kalimat bahasa Sunda dalam memilih ejahan, kata, ataupun struktur kalimat yang sesuai. Penelitian ini mempunyai tujuan untuk mendeskripsikan bentuk dan struktur kalimat dalam artikel karangan siswa. Metode yang digunakan dalam penelitian ini yaitu deskriptif dengan pendekatan kualitatif, dengan teknik yang digunakan dalam mengumpulkan data yaitu teknik tes dan tehnik studi pustaka. Hasil dari penelitian ini yaitu yang pertama, adanya deskripsi tentang bentuk-bentuk kalimat yang terbagi menjadi kalimat tunggal dan kalimat majemuk. Kedua, struktur kalimat bahasa Sunda yang ditemukan pada artikel siswa SMA kelas XII terdiri dari fungsi dan kategori. Penelitian ini dapat dijadikan bahan pembelajaran guru untuk mengenalkan tata bahasa Sunda kepada siswa khususnya di SMAN 12 Bandung kelas XII IPS 2.;--The background of this research is the lack of students' understanding of Sundanese sentences, they are considered confused in selecting the spelling, words or appropriate sentence patterns. This research aims to describe the form and structure of sentences in articles written by students. The method used in this study is descriptive with a qualitative approach, with the techniques used in data collecting are test technique and record keeping technique. The result of this research are, first, there is a description of the sentence forms in the article. Second, the structure of Sundanese sentences found in student articels. The result of this research can be used as learning material for teachers to introduce Sundanese grammar to students especially 12th grade in twelve senior high school students IPS 2. 
546 |a en 
690 |a LB1603 Secondary Education. High schools 
690 |a PL Languages and literatures of Eastern Asia, Africa, Oceania 
655 7 |a Thesis  |2 local 
655 7 |a NonPeerReviewed  |2 local 
787 0 |n http://repository.upi.edu/40606/ 
787 0 |n http://repository.upi.edu 
856 4 1 |u http://repository.upi.edu/466/