EVENT MARKETING SEBAGAI STRATEGI MENINGKATKAN BRAND AWARENESS KABUPATEN JEMBER

Abstract: This study aimed to test the effect of event marketing, Visit Jember Month 2012 (Bulan Berkunjung ke Jember 2012 or BBJ 2012),on brand awareness of Jember Regency. The population in this study was the society who saw the BBJ 2012. Snowball sampling was used which resulted in a total of 70...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autors principals: Wulandari, Deasy (Autor), Asbullah, Alvan Sidiq (Autor), Suroso, Imam (Autor)
Format: EJournal Article
Publicat: Jurusan Manajemen Fakultas Ekonomi dan Bisnis, 2015-01-12.
Matèries:
Accés en línia:Get Fulltext
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

Get Fulltext

3rd Floor Main Library

Detall dels fons de 3rd Floor Main Library
Signatura: A1234.567
Còpia 1 Disponible