STUDI TENTANG KUALITAS HUBUNGAN JANGKA PANJANG UNTUK MENINGKATKAN KINERJA PEMASARAN (STUDI PADA AGEN CV. GARUDA)

This research was to answer research problem how to improve marketing performance through long-term relationship qualityin CV. Garuda and it agencies which analyze factors suspected, i.e.: trust, commitment, andsatisfaction. This research use 109 agencies of CV. Garuda. Data analysis tools used in t...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: UTOMO, Siswanto (Egilea), WIDIYANTO, Ibnu (Egilea), Khasanah, Imroatul (Egilea)
Formatua: Academic Paper
Argitaratua: 2013.
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:http://eprints.undip.ac.id/48138/
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!

Internet

http://eprints.undip.ac.id/48138/

3rd Floor Main Library

Aleari buruzko argibideak 3rd Floor Main Library
Sailkapena: A1234.567
Alea 1 Eskuragarri