ANALISIS PENGARUH KUALITAS LAYANAN DAN STORE ATMOSPHERE TERHADAP KEPUASAN KONSUMEN UNTUK MENCIPTAKAN LOYALITAS KONSUMEN (Studi Kasus Pada Konsumen Salwa House Kafe di Tembalang) di Tembalang)

This study aimed to analyze the effects arising from the Service Quality and Store Atmosphere on Consumer Satisfaction and its influence on Consumer Loyalty from consumer of Salwa House cafe. The variables used in this study is Service Quality and Store Atmosphere as an independent variable, then th...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autors principals: ROFA, Milzam Haidi (Autor), DWIYANTO , Bambang Munas (Autor)
Format: Academic Paper
Publicat: 2015-12-22.
Matèries:
Accés en línia:http://eprints.undip.ac.id/48760/
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

http://eprints.undip.ac.id/48760/

3rd Floor Main Library

Detall dels fons de 3rd Floor Main Library
Signatura: A1234.567
Còpia 1 Disponible